Baby i love you!

Oooooträttvist! :( Nu har min pojkvänn lämnat mig.. Eller lämna kan jag ju inte säga :O det lät ganska fel men han har rest iväg nu! :( han sitter på planet nu tror jag och är väll framme i Grekland om ca en halv timme eller midresakna dig jätte mycket älskling, hoppas du fick mina sms :). Jag hoppas denna vecka går hur fort som helst nu!

Ihelgen var jag ju hos Linn och de vart värkligen myys! Rökte en massa vattenpipa, drack tee, jag och Chille cyklade runt hela norrtälje ungefär och satt åh pratade en massa. Lördag jobbade jag sen hade vi en liten fest som vi bestämmde samma dag, det var kul men kanske roligare om folk viste tidigare åh vi hade planerat mer. men det vart lite kul ändå! Söndagen var jag helt slöö och gjorde ingenting, sov väldigt mkt så jag e helt slut efter skolan, somnar hela tiden!^^. Nu ska jag ta tag i plugget sen sätta mig och fika med mammsen:).. Bilder kommer sen när pappahar kommiit hem från dDanmark för han har kamren med sig! -.- Puss å Kram Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0