<3

Idag stannade jag hemma, är förkylddd ;( men i morgon ska jag gå för då ska vi in till stholm och jag måste bara med!! haha, jag har pluggat lite matte hemma idag och ska kanske fortsätta senare för vi har matteprov på onsdag :O shiiit! ska plugga med andra saker med, ska skriva lite on jysk, bransh åh så...

Sov till  typ 1 idag så nu har jag vilat ut som jag inte gjorde i hlegen typ.. vart helt död i veckan!
Jag har suttit vid datan och försökt fixat med bilderna men de fick nite plats på den här datan :O fullt minne nu! så jag har suttit och tagit bort musik och kollat lite gamla bilder, min syster har inte liiite bilder! Jag hittade typ massor av mappar hela tiden men massor av musik så jag undrar hur mkt jag egentligen har på den här datan, hur kan man kolla upp det?? någon som vet?..
Snart är idol, men jag ska nog fortsätta kolla lite här på datan och försöka radera och försöka få upp bilderna fårn förra helgen för dom fick jag lägga in på usb minne nu:) men ska ju se idol med!

älskling jag saknar dig, att inte äns prata med dig på en hel dag tar död på mig!! Klarar snart inte av det längre. Visst, vi har vart borta från varandra åh så förr men vi har iaf kunnat prata då, men inte nu när du är borta, ända i Grekland:(( uusch.. Kom hem! <3

Nu blir det idol och precis nyhämtad Kycklingsallad åh med de där nygräddade brödet;):).. Puss

Jag saknar en till person och det är min snygga syster!!

Sjukt snygg e hon!

Hon som alltid piffade upp fint med håret och kom på fina saker!

Saknar er! /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0