En tisdagskväll!

träningen tog en och en halv timme och jag är nöjd! Torsdag kl 16.00 har jag beställt ny tid för instruktör för att köra på ett nytt "schema" åh så. Sen efter det kl 18.00 är det abs så då ska jag få med mig några från klassen :) ska bli super nice! Nu har jag hunnit med att duscha, käkat och klickat hem nya kläder mm :) ooch de gillar jag! men haft lite saker som jag inte fått så de kommer bli ganska mycket pengar med!:D men får väll dela upp det, för de går nog bra för mamma med hoppas jag:D. Snart börjar idol och sen är det Andra avenyn och till dess kommer Cilla till mig:)) yeey.. Så tänkte att idag blir det inge plugg!! kanske läsa innan jag ska sova men räknas det? ^^, eftersom jag aldrig läser annars, hihio..

Idag iskolan så gick halv klassen till konsthuset (heter det så?) där fick vi skriva om 4 tavlor som var vår första tanke och sen vad vi trodde det var för tema av allt och de såg ut att vara ganska sorligt, eller hon sa ett bättre ord men kommer inte på det nu, men det såg kanske kallt ut för de var så ensamt åhså. Sen fick vi dela in oss i grupper och skriva en titel till en tavla och senare fick vi ta ett kort som passade titeln och de var super kul och vi fick ihop en hel serie sa hon som jobbade där:D vi tog tvingad till närhet så jag och Emma fick vara med på bild. Vi fick bildern men de är på papper men ska försöka fotta dom så ni får se för de var ganska häftiga!
Idag fick vi nytt schema ockås och jag kan säga att nog ALLA i klassen blev ganska så arga för vi ska tydligen få gå till 20 i 5 3 dagar i veckan :O. Dååligt! men den här veckan kommer vara super skön för att en lärarae som vi har i 5 ämnen är inte här på hela veckan :D, fast de beror på en sorlig anlednign så så kul är det ändå inte! men nu blev det ganska mycket jag skrev här:P. men ska snart spika mig framför tv:en Pussar!



Så här såg vi då utidag på bilden!
Ganska bra de där med snöret mellan ögonen såg lite mer ballt ut! hihi eller? ^^
/Corneteg.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0