Jag..

Jag älskar att gråta, e de normalt?
Jag har för mycket känslor så det blir för jobbigt!
Jag tycker att jag själv är jobbig och vill ändra på mig.
Jag har de bättre dagarna med där jag kan känna mig lite bättre, och det kan vara ofta.
Jag behåller allt för mig själv helst och visar inte om de är en bra eller dålig dag för mig.
Jag tar aldrig åt mig av de snälla sakerna/orden jag tar bara ofta åt mig av de dumma, elaka orden..
Jag orkar inte längre vara sur på mig själv varje dag....:@ jag är för överkänslig och ser ALLT så negativt.
Jag är för osäker på mig själv, känns som om jag ger allt men får inget tillbax!? är de för jag inte tar åt mig?
Jag ger mig själv sämre självförtroende men de inser jag inte själv. Känner det själv senare efter en lång stund.

Jag känner mig som bäst tillsammans med dig, så fort jag inte är vid din sida känner jag alla jobbiga sidor/känslor kommer fram..

Som sagt har jag de bra dagarna med, men när jag e själv så kan massor av jobbiga kännslor och tankar komma upp, men de är inte alltid men för det mesta.. Jag är glad oftas med, så tro inte att jag bara är så här men ville bara inse för mig själv hur jag e när jag e själv och om jag e ensam om det?

/Corneteg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: moa

du är bäst! <3

2009-09-04 @ 06:35:48
URL: http://moabacklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-09-07 @ 21:34:52
URL: http://lindalillhammar.blogg.e
Postat av: Cilla

Thanks honey :D ! ska vi träffas i helgen och göra nåt? <3

2009-09-10 @ 19:06:25
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0