Nobody knows

Föreställingen i fredags var as rolig, men att sitta och lyssna var lite tråkigt ibland, eller iaf när de berättade om typ hårtorier om p-piller, spiraler och massor av annat. De bästa med de var ju att dom Från fåga Olle var där (Y) Olle satt bara i publiken men han andra programledaren (som jag inte kommer på namnet på) stoog och prata och presenterade. Han var störtt skööön! Kevin var också jätte bra, hade aldrig hört de låtarna han sjöng faktist och kim var väll okej han med!

Jobbade i helgen, var med chille hos Robban på "fest" lite chillkörk men blev nog galet till slut^^.

måste tacka Cilla för hon har vart som en liten frisör för mig:) hon har färgat och klippt mig, ska nog slinga på fredag sen igen! Tack bby, det blev goood ;D..

Nu har jag hittat ett jätte bra album med as skönt musik som gör en glad och väcker minnen! Så nu ska de spelas och ska plugga till det! känner mig konstigt pluggsugen och det är ju bra, såå puss på er!
Bilder kommer kanske uppp i kväll från förra helgen åh från föreställningen! looooovar att de ska upp i veckan, bara det går för de är på ett Usb-minne. Men ska fixa det! puss så länge (K)  /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0