nu är det dags för fredasgmys!

Eller snart!
Idag gick jag som sagt i skolan mellan 10 och 12 som jag sa igår :).. Efter skolan gick jag o Emelie och mötte upp Cilla och tog oss en fika på jobbet (pelikan), riktigt mys! Ikväll ska Jag hem till Linn, egentligen skulle tre flickor komma till mig men vi blev bara mer och mer så vi drar hem till Linn istället :) orkar inte ha alla i mitt rumm när vi skulle spela GH och sjunga singstar men får se om några drar till mig senare och kör det! Chille (Michelle) kommer senare också! (en tjej från klassen)^^. fredags mys alltså! ;P..
Stackars Sebbe som har halsfluss och har legat hemma i en vecka ungefär, men snart åker han till grekland och jag är svartsjuk!!:( Saknar honom och kommer få göra det ett bra tag till -.- inte fått pussat på honom på länge!
Men har inget mer åh skriva nu så får blir nått senare! ha det bra! puss /Corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0