Onsdag

Allt har gått förvånande bra idag! eller jag orkat med allt typ, först gick jag i skolan till ca halv 5 och redan efter lunchen var jag nära på att gå hem sista lektionen för jag var så förkyld så de lät inte få fräääscht när jag sitter och snoorarrr..... :D så jag hade planerat att jag skulle hem men neej jag stannade för jag blev piggare faktist.. klockan 6 drog jag till Gymmet med Emelie och där gick allt också bra, jag orkade en massa på varje maskin! Känndes typ som om jag hade blivit starkade efter bara en gågn liksom:O. haha men jag orkade mycket mer idag men har midre ont i armarna, vilket är skönt:D.. Efter blev det till att sola, fast jag hade lovat mig själv att aldrig göra det igen men nej de går inte.....ÅÅÅÅH!    blir förfan rädd när man ser sig själv i spegeln och specielt nu när Sebbe är i Grekland och han kommer komma hem brun, som om jag kommer vilja stå brevid honom då? neej så jag måste alltså sola... men de är skönt med:)
Nu sitter jag och äter lite och ska kolla lite program på datan som jag har missat som idol, andra avenyn och tänkte komma på hollywood fruar för första gången!^^, och i kväll eller i morgon ska jag se på Män som hatar kvinnor (y) så kanske det blir bio i helgen på den andra filmen :) men jag kanske skriver sen och då kommer alla bilder upp för i dag kommer pappa och kamran hem:D pussar! /Corneteg.blogg.se


Hihi, min pöjk visspar grädde (Y) <33


Kommentarer
Postat av: Cillish

Visst var filmen bra ?!:D vi måste se andraa i helgen på bio :) <3

2009-09-24 @ 18:22:22
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0