Torsdaaaag!

Hösten är verkligen här! idag var det ju förfan sviiin kallt ute, i morse var vi i lommarn och paddlade på gympan och senare hade vi matte och sedan slutade för dagen! alltså 11.50 :) härrligt och i morgon börjar vi 10 och slutar 12 (y) men de är ju bara den här veckan tyvär "/ :P... kl 16.00 ska jag vara på gymmet så nu snart ska jag sätta mig i sängen och läsa lite och sen drar jag och fixar nytt träningsschema eller vad vi ska kalla det ;))). Det blir ingen abs ikväll, alla som skulle med kunde inte nu och jag har ingen lust om jag ska vara ärligt så det blir nästa vecka istället! =)) Det ska bli då! Kvällen blir till att titta idol, duscha och plugga nog :). Höres! 


En liten ynka bild från fredagen då det var fest i folketshus ;D..
ingen bra heller, och tagen från skitmobilen!   /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0