Allt känns inte rätt...

Halloj, I dag har jag vart hemma från skolan.. Igår efter skolan cyklade jag hem till Sebbe och efter en stund mådde inte jag bra eller jag hade haft ont i huvet hela dagen i skolan nästan men sen hos han fick jag typ feber så jag sov i ca en timme, eller sov inte men lite och vilade.. Mysigt när han ligger och höll om mig en stund,fast jag kände mig helt borta och nerdrogad:D. Efter jag sovit var jag tydligen varmare men senare gick det över lite..
Idag var det bättre men jag hade ont i halsen så jag sov till ca 2 och då känndes allt bättre:). Vart på en liten promenad idag med, skönt när man legat inne hela dagen.
Börjar känna att jag har lite ont i huvudet fortfarande men i morgon måste jag gå!! orkar inte missa för mycket i skolan..

Helgen har jag spenderat nätterna tillsammans med den underbaraste!
Fredag; blev det film hos honom och svullade godis:) såg Wallander-tjuven den var good.. 
Lördag ;på dagen drog vi till robban och sen mötte fylloemil på busstation efter han hade åkt ålandbåten:D och kvällen blev de lite fest som vart ändå kul men aa jag vart lite emo engligt patrik! haha:D.
Söndagen; drog sebbe vid halv 1 för han skulle se hockey och jag var bara hemma vid datan för det mesta:)..
Det var då min helg:) hoppas ni har haft en bra helg ni med!
Hela min vecka är typ planerad redan, brukar jag aldrig göra, men de kommer upp sen!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kanske skriva klart svenska uppg som e snart klar, jag var duktig och pluggade idag med, skönt att de är gjort..Puss hörs!



Allt känns inte rätt..
Eller e det jag som är för känslig och känner att det bara är bort glömt?
För de är väll äkta!?

/Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0