hoppas ni fattar nått om vad som står, de gör inte jag! ;D

tjoho!
Min helg har vart jobbig med lite somn och annat jobbigt! men ändå massor med skratt.
I ffredag hängde jag med Sebbe till stholm för att träffa hans kompis fårn sin förra klass och han skulle shoppa, han hittade en snygg tröja sista minuten typ. kvällen blev inget mer än att cykla hem ensam från station efter.
Lördagen gick jag ut till Sonja och KKimmie mellan 1-2 och vi satt vid hamnen och ruttnade, stackars dom som fick höra mig gnälla hela tiden^^, jag ville bara gå där ifrån.. Skulle hem till Åsa senare men de vart inget för jag orkade inte efter ett samtal med en viss person och det vart tungt för mig! men kvällen drog jag med mamma och pappa ner till grannarna:) linn och dom, där de hade kräftskiva och jag har nog aldrig vart med om nått sånt, eller faktisgt har jag det! de vuxna brukar fa ockås kunna spåra:D. haha, de satt och shotta sprit som pappa hade blandat ut med läst tror jag aif, men de satt och skojade me de andra så alla blev ju helt galna för de tog kanske 10 st direkt efter varran men de fattade inte dom andra till en annan fick smakca och sen kollade på dom och ba säg ite att ni sitter och shottar utblandat sprot :D haha (tror inte de låter så kul när jag skriver det, men hans min och att de är vuxna som sitter och håller på så är faktigt ganska kul). Blev galna danser och pratade galet, och syskonslagsmål:D. Bilderna kommer upp kanske senare ikväll om jag får in dom på den här datorn, men annars kommer de in senare och dom MÅSTE ni bara se! jag lovar er xD..

Gick hem vid 1 sen och söndag blev till att jobba..
Idag slutade jag halv 12, satt kvar i skolan i ca 2 tim, fråga mig inte varför:P. men sen drog jag mig hem för att se film och de vart marlyn and me, den va as bra! och man grät för en liten hund:D haha men den va sorglig..
Har pluggat en del idag med, skrivit två sidor engelska, så imponerande! ;O.
Nu ska jag försöka få in bilderna på datorn och sedan kankse slänga in dom på bloggen en snabbis, ni får hålla koll! pusspuss!



fingrarna dras hela tiden till att vilja skriva något men de blir aldrig skickat..
Jag väntar på dig. 
Det ända jag begär är en tid sen är allt förhoppningsvis löst, om du äns vill? bryr du dig?
Jag älskar och saknar dig! ;'(   /corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0