20 december

Alltså bara 4 dagar kvar till julafton! Jag har nog aldrig längtat så här mycket:). nej men jag tycker det ska bli jätte kul för jag ska fira hos mickes syster med hennes två små barn och hennes kille, ska bli jätte mysigt.

Idag är jag hemma från skolan, käns som om jag börjar bli förkyld, är väldigt seg idag, huvudvärk och nyser. Jag tror inte att det var många från klassen som var i skolan heller så kände att jag e helldre hemma:D.. Har kollat på alla avsnitt av julkalendern, har sett lite innan men jag hatar den:D. fler som har sett den? haha, seriöst den suger, det händer aldrig något bra.. Hatar typ filmer där folk skämmer ut sig för jag skämt själv då och så är precis varenda avsnitt på julkalendern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0