22 December

Typist att bli sjuk när man precis har fått lov och inte bli de när man har skola:D. Jag blev förkyld över natten, vaknade täppt i näsan och ont i halsen.. Halsen har blivit värre nu ikväll:( ska göra te snart med massa hunung:).. Inge kul att bli sjuk nu till Julen.

Idag har jag packat för imorgon åker jag till Vaxholm där jag ska fira min jul i år! har vart hemma och tagit det lugnt och sedan gick jag till min Syster för att byta julklappar så jag har redan öppnat två:) Fick två block ljus i olika storlekar och ett brickbord, skitsnyggt! Klockan 5 idag så började jag jobba fram till 21.00, det var tomtenatta idag så alla affärer var öppna sent men de var knappt något folk, rätt skönt ändå:D.
Imorgon innan jag och min pojk åker så ska jag ner på stan och köpa de två sista julklapparna, till bror och pappa:). Sa att jag var klar ju men hittade sen en sak som var snygg och billig på edblad så känns dumt att inte köpa de:P jag och min bror skulle inte köpa någon julklapp sa vi men nu blir de så ändå, tänkte inte säga något till honom om de för de är bara en liten sak och de är till han och hans tjej men han ringde ändå sen och fråga om vi skulle inte för han var ändå i täby^^. åh jag längtar till jag får öppna alla julklappar:), känner mig som en skitunge som längtar jätte mkt:D..

Nu ska jag koka te, klä på mig pyamas byxor och allt som jag ska sova i natt, varmt, men måste!! :D.
Här får ni se en  bild på vad jag fick av syster i julklapp! :). Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0