30 December

Jag hittade tyvärr INGENTING i stan igår!! hade inte humöret för att shoppa heller:P men hade mysigt annars. Ska tillbax dit på Måndag för att kolla igen för känner att jag måste nästan ha något iaf:P.
Idag har jag jobbat, började 8 och sluta 4, då gick jag runt på stan lite och hitta en kofta, en blus och två trosor och så har två paket kommit med, fårn H&M och Nelly:) ska hämtas ut imorgon! jag ska förhoppningsvis på kryssning med tjejerna på onsdag:) aaasnaaajs!:). Blir 7 tjejer, hoppas bara att Melsa fixade det, eller att det gick att lägga in fler:). Men ja, i morgon är det nyår och det ska firas, lite iaf för jag jobbar dagen efter (Y) jätte kul, jag vet!! men jag åker ändå kryssning sen så blir lite firande då^^. nu väntar jag på att min kärlek ska komma hem :) puss♥


Kommentarer
Postat av: Melsa

Kryssning imorgon!!!! Wihooo :D

Kommer dränka dig i alkohol baby... <3

2011-01-05 @ 00:17:48
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0