Dagens gjort!

Idag var jag ledig:). Sov till 1 och fick panik nästan.. Jag har ändå hunnit med mycket. började att dummsauga sängen och rummet och böt sängkläder sen dammsög lägenheten, Bakade 5 min kola, chokladkola och saffranskaka! Syster och hennes kille kom och fikade och så har jag försökt julpynta lite i köket med gardiner och lite tomtar men inte mycket alls (mamma har typ bara fått upp en ljusstake i lägenheten annars är det bara mitt rum som är pyntat hitills).

Var snäll mot bejb och gjorde chokladkola som var utan mjöl så att han fick några också!

Mamma tyckte att vi skulle göra något mönster så då använde vi oss av kolorna så det varrt en glad saffranskaka:) (och himlans góo)

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag e såå avundsjuk på ditt förhållande! :D <3

2010-12-13 @ 21:41:38
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0