Dåligt samvete.......................

faan va jag har stannat hemma mycket från skolan nu!!!!!!!!! hatar mig själv ibland, visst mådde jag inte så bra men kunde kämpat! Även fast jag är hemma så göra jag mina saker, eller varje gång jag är hemma så pluggar jag upp saker me åndå, de vet inte rektorn sen när jag snart ska skicka in ledighetsansökan!! Kanske ska gå i skolan lite mer och aldrig vara sjuk eller ska jag fråga lärarna om jag har något kvar i ämnerna och då kommer dem inse att jag inte har något kvar i skolan och då kan jag söka ledigt:P smart?.... jag e så nojig nu när jag ska behöva vara ledig, jag åker i maj men jag vill ha ledigt, åker fast jag inte får de men känns bättre om jag har de:). mitt första ledighetsansökan tror jag faktist:P. Nu måste jag kämpa för att gå fast jag mår lite dåligt! Jag har faktist sovit jätte dåligt i två nätter nu och i går kväll mådde jag illa och då ville jag vara hemma och vila men jag hade ju prroooov idag, fan orkade inte missa egenligen!! :( dåligt samvete har jag nu..... nu ska jag försöka göra något för att det ska bli bättre, plugga mer kanske så att alla mina gerjer verkligen e klara när jag ska försöka fixa ledigt^^ har knappt något kvar men en uppgift som kommer att ta tiid att göra^^ Puss svejs


hihi den här bilden ser så rolig ut, eller granen ser så smal och konstig ut^^. (har tyvärr inte mkt bilder på mickes dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0