Fusk!

Igår öppnade jag ytligare fler julklappar:D har fuskat lite! Nej men de är så att jag kommer inte träffa min familj nu fören efter jul så hellre tar jag dom innan då:D. Min familj åker till Småland och firar jul som vi har gjort i alla våra år! Hela min släckt bor där. I år så åker jag till Vaxholm och firar med min älskling hos hans syster och hennes kille med två barn ( 2 och 3 år) Ska bli jätte kul men vill ändå till Småland med^^..
Jag fick allt som stod på mn önskelista förutom bok och pengar men mamma var och köpte alla julklappar igår för hon inte har haft tid tidigare och var inte meningen att jag skulle öppna idag heller men tror att pengarna skickas in på mitt konto snart ändå och då har jag fått allt jag ville ha:). Önskade mig inte sådär jätte mkt (som vanligt) men önskade mig nog mer de här året än vad jag brukar:D. Jag fick en Snygg Bh, sminkväska, maskara, och ett armband som ser ut som ett bälte:) sen kommer det pengar på kontot, haha! Önskar mig typ bara pengar varje jul annars!

Vad har ni önskat er? :)

Nu ska jag fixa mig sen snabbt ner på stan och sedan till Vaxholm


Jag och mina två underbart vackra kusiner! Julen 08 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0