Hatar detta med rubriker!

Jag är hemma ensam idag, mamma och pappa är på julbord i vaxholm med pappas jobb. Jag tänkte laga riktig mat snart och inte snabb pizza i ugn eller så:D men jag vet bara inte vad jag ska göra för mat:D sugen på ris som min kompis Linn brukar göra med tomatsås och lök i riset, men vad ska man ha då till? jag vet att vi har kyckling men har ätit det för mycket nu när jag har varit hemma:P får se helt enkelt! Sen i kväll så kommer finalen på ung & borskämd men jag har bara sett två hela avsnitt men ska se de ändå:D sen så kommer morden i sandhamn som jag ska se:). Låter som att de blir en lugn och skön kväll för mig här hemma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0