Surt!


Dom här skönheterna beställde jag hem i stl 34 för att jag tycker att kavajer kan sitta för stort på mig ibland, jag fick vänta ca 2 veckor till dem skulle komma hem till mig och jag funderade hela tiden om jag skulle byta stl men kände att nej bäst att jag kollar när de kommer hem och ja ser senate att det börjar ta slut på hemsidan.. Självklart när jag fick hem dem satt de lite tajt och dem var slut senare.. Jag tyckte att äsch jag får va försiktig då:p har haft dem en dag så såg jag på den gröna sen att det började gå upp i tyget på armarna och ryggen och de är ju sånt tunt tyg och var samma sak på den mönstrade.. Men idag så fanns dem igen på hemsidan men så surt att jag har använt dem nu, nu kan jag inte bara skicka tillbax och byta nu måste jag köpa om dem:D. Jag tänkte vänta med alla var ju slut sen hur kan de kommit tillbax nu då?! dem har funnits sen sommras... Men aja, tur att det bara var 200 kr då:P. lite surt ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0