Vaxholm

Just nu ligger jag i soffan hos mickes syster i Vaxholm och som ni vet har jag firat jul här! Micke fick iphone 4 i julklapp och det är den jag sitter och skriver på just nu:) kanske ska skaffa en jag med? :p hihi men tror inte de ^^ tänkte skriva lite om vad jag fick i julklapp! :). Av mickes föräldrar fick jag mysiga strumpor, söta örhängen och 500 kr på h&m som jag tyckte var för mycket!! Fick även 100 kr av min bror på h&m så har mkt pengar där nu:) av hans syster fick jag knä strumpbyxor och en förpackning med dusch kräm kropps kräm och något mer som luktade jätte gott:) ni kanske vill beta vad jag fick av Micke min älskling? :) fick en klocka som jag redan visste, söt tomte som man kan hänga i granen, en jätte stor söt nalle och sen fick jag någon låda där det stod lite om bokningsvilkor och sånt och så var det att jag får välja massage, sminklektion eller en hel spadag :) funderar på massage:). Nu måste jag dra för att jag ska leka med Erik :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0