Godnatt.

Duschat precis i ca 36´C när jag annars budar duscha i 30.. tvingade mig till att duscha i så varmt och så spolade jag mer på fötterna så de sticktess i dom^^ knall röda var dom också men fan måååste ju bli frisk.. Inatt ska jag sova i strumpor,lång armad pyamaströja och leggings (pyamasbyxorna hade jag hela dagen så vill inte sätta på mig dom efter duschen). Mamma fixade tee som jag fick precis när hade komit ut från duschen och någon tablett. Ska snart föna håret för att inte sova med kallt, blött hår sen sova men innan de ska jag måla på nytt naglak med:) Vist låter de som jag e Ganska så taggad på att bli frisk? de är typ de ända ajag vill just nu.. och träffa min pojkvän för i natt blir de andra natten jag sover ensam och de är nog därför jag bloggar så mycket idag med för att jag har inget annat åh göra typ:D hihi. men nu blir se snart sova så puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0