ingen tid för blogg, bara min kärlek:) me like......


nu var det väl allt för länge sen jag skrev här, som vanligt så har de inte funnits tid, lust eller brist på vad jag ska skriva. egentligen har jag gjort mycket de senaste men orkar liksom inte sitta och skriva ner mina dagar här, tror inte alla vill sitta och läsa om de egentligen. men yee kan berätta lite iaf.. just nu sitter jag hos pojkvännen och pluggar, är hemma själv med han föreldrar medan han är på fotbollstäning:)va modig jag e, hehe ne de e så snälla såå. kände att jag pluggar nog mer här än att va jag hade gjort hemma så stannade kvar:)). jag har pluggat ganska bra på senaste, har fixat Vgpå yp min första redovisningen inför typ 30pers själv,sen MVG på tt prov me alla rätt i databas, sen har jag redovisat annat. jag har fixat APU plats på edblads dä jag ksa vara i 4 veckor.. och umgåts med den bästa pojkvännen man kan ha:) har firat alla <3.ns dag och 2 månader, och myst sm aldrig förr! älskar det,älskar dig micke <3.men nu kommer han snat hem så ska läsa litte in för ett prov i morrn, besämt att jag sk t ag i de sist i skolan nu, fy stana va skönt dekommer vara efter de är över, men de kommer ta lång låg tid-.-.. puss puss, tråkigt inlägg, kankse ska välja ett tema som jag ska skriva här och bärja skriva på riktig kanske? pusss tjohej!

viiist e han snyyggg!!!1;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0