sol.

Klockan är 16:30 och det ser ut som att klockan är ca 2 när man ser ut. För ett tag sen va de helt svart ute vid den här tiden! Jag trodde klockan var 2 men sen när jag kollade klockan var den halv 5 och så kom jag på att jag vet ju att den var två för länge sen..  tycker bara de va ote coolt att de e så ljust och att jag glömde att den redanhade vart 2^^ ville bara säga det:D haha..

Jag har som ni ser inte vixat bloggen, jag behöver hjälp! hihi. Men istället har jag tagit kort på kläderoch skor som jag ska lägga upp på blocket sen, men orkar inte redigera de nu^^ ska se förkväll innan tänkte jag. Jag kan länka sidan sen kankse så kan ni se om ni är sugna på något, vem vet? kankse kommer in nytt folk här som kikar in! Puss. That ´70s show nu sen förkväll!


Mojjon bild på mig och Min bejb från igår!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0