Torsdag

tjoho:)). hade prov i dag och helt ärligt vet man inte hur de gick, tror de gick bra på frågorna iaf men sen de andra när man skulle göra dokumentetn tror jag de gick bra på men man vet typ inte! men hoppas på bra iaf.. Slutade tidigare och jag var klar typ kvart i 2 men satt kvar en stund, skulle säga hejdå till älsk men blev att jag stanna i skolan i stället bara för att hänga med honom hem sen iatället, slipper ju GÅ hem iaf^^. så just nu sitter jag i SPE korridor ochhar pluggat men hoppas på att få gå hem till honom nu snart.. sega jävlar! ikväll blir de förhoppningsvis träna, ska nog tvinga dit mig och plugga och sen som vanligt de jag älskar, att hänga med pojkvännen såklart! :) men nu har jag skrivit här med för att jag inte har nått att göra men känns som de e evigheter kvar till han e klar men men han har fått väntat ganska mkt på mig förr^^. pusss tjaooo. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0