Jekla förkylning


Snart lär jag ju se ut så här runt hela kroppen om min förkylning aldrig försvinner! Jag vill träna, jag vill få kroppen för sommaren.. Men hur ska jag hinna de om jag ska fortsätta vara sjuk:(.. Här sitter jag i soffan och e sjuk, snorar och nyser.. Jag kommer typ gå ner i vikt efter jag har snytit ut allt snor jag har i näsan just nu! de e sjukt va mycket det kan finnas i en:D låter ju inte så fräscht men hehe. Jag har vart sjuk i veckor nu, började med ret hosta sen efter nån vecka eller så blev de bättre men sen blev de värre men idag känns halsen bra fast jag hostar men får ju inte upp nått eller så:S men näsan e värre, sjuuukt snorig, jag e en liten snorunge idag :).. Jag e hemma idag från skolan som ni knakse förstår, sitter och kollar tv och dricker vartm vatten som jag smälte halstablett i och honung, kankse de kan göra förkylningen bättre? Jag vill träna!!!!!! Ska göra aööt för att bli frisk just nu..

Ska försöka fixa bloggen också, gjorde den skitful förr för jag orkade inte emn ska försöka fixa och sen börja skriva lite bättre^^. men inte om mina dagar bara. Ska nog börja me de nu pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0