4 Januari

Harverkligensovit ut i dag:). Somnade runt halv ett, sat på filmen typ kvart i 12 men de dampade så stängde av den och sov! Sov ungefär i 11 tim men gick inte äns upp då, gick upp för någon timme sen, har kollat runt massor på internet. Kl halv 7 ska jag gå till gymmet för att sola för kan inte se ut som en snögubbe när älskling kommer hem:D, får se ska försöka gymma också:) behöver verkligen det, har inte gjort de på månader nu typ...
Imorgon ska jag förhoppningsvis med bror och Camilla till IKEA för de har flyttat nu så jag sk aköpa småsaker och bord så ska fisa om i rumet, ni får se bilder när allt e klart sen, om de nångång kommer bli de^^ men har typ inget på väggarna efter vi måkade för typ år sen! så ska upp me hyllor och lite saker.. Ska försöka plugga i veckan och jobba! onsdag ska jag ut och äta på China med klasskompisar,myssss :). Jag e inte så bra på att blogga så tänkte att ni får veta hela veckan nu istället men fösöker blogga i veckan också^^ men nu ska jag inte göra mkt fram till halv 7! pusss

Hittade bilder på min kusins bdb så här kommer dom från jul:).

Farmor och farfar

Faster och kusin

Hela tjocka släkten! Filippa i röt/svart sitter och kör någon stöt grejj som min kusin hade med sig,
den ble väldigt populär ^^ och jag köra suduko hela tiden på syrrans mobb :D love it..

Källaren hos farmor och farfar.. Där jag sov!

Kusin och farmor.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0