dåligt humör




Som sagt är jag på dåligt humör och jag blir på sämre när man känner att man verkligen e sur fast man inte vill! speciellt när jag var med älskling, för han va ju inte gladare för de heller, så de vart en knasig stämning kan man ju säga.. Men jag har ändå gjort saker jag älskar idag :). Som slutat tidigare (fast stannade flera tim ändå^^) men var med de bästa kvar i skolan som michelle, älskling och lucas och de är då man får ett gott skratt och de tkr jag om:)) vart med bara Michelle och shoppat, skor,klänning och ringarna ovanför och fikat med bruden med:). Umgicks lite med min pojk med, älskar de fast de kanske inte var den bästa kvällen för mig och jag hoppas du förlåter mig för de!

Just nu vill jag ingenting, förutom vara glad i din famn som de oftast brukar vara <3.
Hoppas du känner min kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0