En månad bejb! <3

En vecka kvar idag tills Beeeeeejjb kommer hem :) yeey, jag e super glad, bara om veckan går fort! Va skönt att kunna få mysa hela natten lång och på morgonen och få sova tsm med honom:) tkr inte om att sova ensam har jag kommit på! Känner mig ensam men snart kommer jag vara den lyckligaste, blir så glad så fort jag tänker på att han snart är hemma:)Och två veckor gått:). Kärlek<3

Jag måste plugga men vet inte vad jag ska börja med^^, har nog mer kvar än va jag tror:S. Nu snart ska jag börja med pluggandet och ska fösöka göra klart vissa saker iaf:). i morrn börjar jag kvart i 12 och de är ju hääärligt! Ska kanske beställa hem en ny mobil idag, får se:) nu blir de plugg"/ mindre kul, pussss (på min älskling ;D)


Chris Brown konsert som jag och tre vänner var på:) det var grryyymt och jag villl tillbax.

Det jag skulle komma med var att imorrn ska jag på "rock konsert" på u-huset för 50 spänn:D haha och stödjer bris gör jag samtidigt med tydligen, gör väll de för en kul grejj, inte min stil annars haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0