Hjärtat

Typ tre dagar har gått och ändå känner jag mig så ensam och tom utan dig älskling! Tre veckor är du borta från mig, jag ska försöka klara det här, ska göra en massa så jag inte tänker för mycket på dig för de e grymt jobbigt bara! Du finns iaf alltid vid mig, i min lilla ram med ditt snygga skolfoto i:) De står i fönstret så jag ser dig direkt när jag vaknar, Underbart!


Nu är det 2010 och de började väll sådär för mig, önskade att jag firade nyår med min Micke:) men isället är han i Thailand i tre veckor som sagt och jag var med familjen och massa andra grannar och käkade goo mat och dansade till 12, sedan drog vi ut och skålade och fick raketer mot oss av idioter.. Gick sen till lokalen några meter från våran där vi firade och hälsade på där och dansade en putte stund tills vi gick hem till Gustavo och typ hängde där till halv 6 men hände inte mycket där heller! Trevligt att få umgås med vännerna men kankse inte var de bästa nyåret direkt^^:P. Nyåret som kommer så vill jag ha ett perfekt 12 slag och massa mer dans och partyy!
Har inte äns bilder från nyår^^, hemskt men got nytt år iaf:)

Juste och sen grattis till grannarna som ska gifta sig:)) friade igår, ååh så sött äntligen händer de!!^^:).
pusspuss /Corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0