Lördag

Jag sooover allt för länge och så får jag ont i huvdet(Y). Alltså som i morse då.. Min älsklingsplutt gick upp själv imorde och fixade sig och käka frulle medan jag fortfarande sov^^ han skulle upp på träning 10.30 något sånt. Jag har typ vaknat för några min sen och bad mamma göra frulle till mig(A) hiii, jag ska försöka plugga nu en stund sen fixa mig för sen kommer förhoppningsvis älskling och hämtar mig eller så tar jag med hem till honom på egen hand, men han skulle nog hämta mig^^. Hos honom så ska jag få träffa hans syster och hennes barn åh kille :) pirrit med kuul^^..

Igår kväll färgade jag håret, gjorde slingor för att få bort lite utväxt och jag blev väl nöjd, glömde en slinga i fram bara för de e lite mörkt där nu men de blev okej:) .. nu måste jag ta tag i lite plugg;) tjolahopp!
(nu låter de som om mamma ska till stan så, hihi plugg eller stan?^^)


I will always be with you.


Kommentarer
Postat av: riva

naww so sweet ;)

2010-01-31 @ 17:05:10
Postat av: Saadet

Nice blogg du har! Ska vi följa varn på bloglovin? det skulle jag tycka va nice=)

2010-02-05 @ 15:29:56
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0