Mobilen

Jag beställde en ny mobil i torsdags som jag nämnde att jag kankse skulle göra är på bloggen med.. Som sagt så beställde jag en och fick hem den idag och jag älskar den:) var osäker innna om jag ska vara ärlig men jag gillar den verkligen, kameran e rolig att trixa med och samma med bilderna:) den var lätt att lära sig med! LG KU990i heter den, den var lite stor men den va bra ändå:). Glaaad att jag fick den idag ihihih:)))))


Micke i bakgrunden med lite gult på sd då som jag kunde fylla i sen massor me pussar och <3:an som jag fick sätta dit och välja färg:) kuuulkul!

jag och min mor i supersnygga foton (verkligen) höhö

Spegelvände bilden

efekter och lite sånt

lite kuuul!


Inzoomat på porr!!! :O hihi skojjja! men kan typ tro de näästan.

Har lekt med min mobil sen typ kl halv 8 och gjort en massa:) tycker om nytt och spec en ny mob=).
Nu måste jag sova nu snart och kanske leka lite mer mobilen så jag kan ta igen me pluggandet i morrn som egentligen jag skulle gjort idag (Y) mobiles fel:D. puss ciaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0