Sweet dreams

Nu har skolan börjat och de känns okej! Lite booring utan dig Mike, hehe spec närchille och lyycke står och pussas, tror ni jag vill kolla eller vara med dom då eller? neee! (a) höhöö.. Hörde läraren sa att vi kommer ha massor med redovisningar denna termin??? hööö, uusch hoppas jag verkligen inte! klarar inte av sånt^^..
Efter skolan somnade jag som vanligt, kan inte lägga min i min säng för att se på tv eller plgga för jag somnar! Sen va familjen hos syter och fikade ny bakta bullar:) tack syster<3

Nu snart måste jag sva för i morrn ska jagupp senast 06.45 för sen åka 07.15 först åh hämta camilla och hunden albin sen åka till syster och lämna Albin och hämta Emil där sen åka till mammas jobb Roslags järn för att jobba kl 8.00 fär me inventering eller hur de stavas :p hihii, inge sovmorgon här inte! alla som bor utanför norrtan kanske e vana men inte jag som bor här:). pusshaaaj!


Vill också vara utomland för att få en sån här färg.. aa på en dag typ!
Eller bränna mig lite^^

Kommentarer
Postat av: kjell

nice ass!

2010-01-13 @ 16:03:35
URL: http://michellerhur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0