tooo much......

yes nu e klockan för mkt men är ändå inte trött nästan :p. Idag fick jag med mig ett soffbord som jag ska ha i rummet med mig hem och massor me småsaker som bordslampa jag har på golvet istället, ljus, kuddar, tavlor och papperförvaring eller vad man ska kalla det,  ni får se bilder senare när rummet är helt klart:D ska verkligen försöka fixa de heelt klart nu snart:) ska till jysk i morrn med om jag hinner det om jag inte sover hela dagen! Kvällen har jag fixat med lite saker som jag fick med mig hem från ikea sen kom cilla runt halv 1? och gick hem för typ en timme sen kanske:p. men nu ska jag försöka sova, somnar nog lätt ändå, massor med pussaar ciaooo!


BIG love to uu!

Kommentarer
Postat av: c

Fett het bild! haha älskar dig <3

2010-01-06 @ 20:59:03
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0