vidrig saknad

AAAAAlååHAaa!
Vad har jag lilla becca gjort de senare dagarna då? joo! hm ska vi se, igår jobbade jag, sen fick jag besök av Riva,Cilla och Emelie, ett snyggt gäng det! det blev film i mitt rum  med massor av onyttigheter! smulor i sängen och lille sånt mys:). Idag har jag sovit, gymmat sen drog hem till bror nyalägenhet och blev bjuden på tacos med syster och litte annat folk! sen  bjöds de på fest och dit kom jag ungefär vid kvart över 11 bara för min morsa och far var så grymt sega, de skulle komma till min bror för att se deras nya soffa och sånt! men då satt de där ett tag och självklart går pappa ut med Albin den lilla hunden en stund och sedan upptäcker mamma vatten på toan som rann under handfatet och då hade det fått stopp i tooan så de tar en halv timme med så därifrån kommer man vid 11, men festen var nice;) och nu snart ska jag sova för i morrn bjuds det på jobb med kl 11 , suck:(.. de bjuds mkt här ser jag ^^ aja gagablabla, heejdå mjaauuu, wläää <3

Jag saknar min älskling och kan lova att jag har ALDRIG saknar någon så här mycket förut!
Jobbig saknad bejb :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0