wlääääwliiieee :))

Imorrnkväll kommer den underbaraste hem och jag e super glaaa för de :). Kommer vara den lyckligaste, saknat honom enoormt mycket! Aldrig saknat en person så mycket som honom, aldrig mer borta från varandra så länge!! Han ska ringa när han landat och då ska jag åka hem till honom för att vara där när han kommer:) och sen nåt jag inte kan nämna här ännu^^.. fredag ska vi fira lite av våran missade 1 månad som var för en vecka sen så se firas på fredag förhoppningsvis :). Lördag blir det fest hos Linn för hon har fyllt 17 den skiten xD och söndag bli de slappa och plugga säkert! Åh va jag har saknat och ligga åh mysa och få sovsälskap och pussarna och hella han :). Nu orkar ni säkert  inte läsa mer va jag har saknat åh va jag tycker hihih men måste få skriva av mig det ;D tkr så mkt om min beejb jöööh! puss kyss

Idag mot skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0