solsken.


jag har vaknat konstiga tider den senaste tiden och vart pigg direkt typ. I småland så vknade jag tidigare än alarmet och gick upp innan då med. igår sov jag till halv 12 som jag annars brukar men idag gick jag upp klockan 10, ovanligt när de gäller mig^^. Jag gick upp och gjorde frukost sen la mig i solen med mickes mamma och har vart ute nästan hela tiden, de är så vaaartm. Jag väntar nu på att min kära mor ska ringa, hon ska nämligen hämta mig (för jag har kvar men väska sen vi kom hemfrån småland här) och sen åka och bada med några kompisar. Känner att jag behöver bada lite:).



Två bilder från Tunisien på mig och min prins:). har massor med bilder som måste upp från tunisien och Småland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0