du kommer med solsken till mig.

Idag kom jag tillbax till skolan efter en veckas sportlov, kan säga att jag fick en dag extra med:). i fredags fick jag någon influensa eller liknande igen, så har vart hos pojken hela helgen och legat febrig ont i kroppen och halsen. min prins är så snäll så han har tagit hand om mig hela helgen och gjort allt för mig och jag e så tacksom för det! :). hoppas bara att han inte blir sjuk nu snart bara, eftersomhans mamma e sjuk med fast hon och jag har nog smittat varandra^^.. 

under lovet har jag vart hos cilla på chollkrök och träffade lite folk,moa och jag har bestämmt att v ska börja träna (vi SKA göra de moa!) och peppa varran:) de låer perfekt.. får se om de bli nu i veckan eller nästa^^. jag har vart me pojken, vi var inne i stan med och shoppade lite, kollat alla glee avnitt, alla solsidan, filmer och nu vet vi inte vad vi ska se på:d får hitta någon ny serie:P.

Just nu sitter jag hemma hos älsklingsmicke ensam med hans mamma för han och hans pappa är på lagfoto och sk testa spec fotbollsskor :).
På fredag fyller jag 18 och jag har redan fått presenterna av micke för jag fick välja vad jag ville ha, kan visa upp de sen och de jag shoppade i torsdags med honom :). men nu känner jag at de blir för mkt att läsa för er men jag har inte så där jätte mycket att göra:p. men ppusspuss hej


Kommentarer
Postat av: Kimmie

hihi va de kul på krogen?

2010-03-16 @ 17:25:52
URL: http://deevaddutror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0