Firar fars dag och 11månader

Idag är det fars dag... igen! känns som att det är det massvis med gånger på ett år! de är väl mer farsdag än morsdag?
Idag firar även jag och min finfina pjkvänn 11 Månader och jag är världens lyckligaste:), har aldrig vart så kär i någon som jag är i honom, helt orloligt kär e jag^^ hihi!

Igår var vi på inflyttningsfest och guud så mysigt dem boor!! vill också flytta och få inreda hela lägenheten själv, längtar! vaknade vid 10 först och trodde att vi hade sovit jätte länge men vi låg kvar i sängen och myste sen somnade vi igen och vaknade upp kl 1:D jag e jätte trött och seg idag men de förtjänar jag!! :).

jag ska försöka att hitta på något nu, micke är på träning:(. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0