Fredag

Hallå:)
jag har som vanligt inte gjort något om dagarna! eller inge vettigt eller kul.
I Tisdags så gjorte jag iaf något vettigt, satt och pluggade matte, hälsopedagogik och då skrev jag en hel 2 sidors uppsatts och pluggade igenom massa frågor för att vi skulle ha förhör och det var våran sista lektion i onsdags, jag var så taggad men sen på mrgonen när vi skulle ha lektionen så kom inte vå lärare, han var sjuk!! jag som var så taggad att lmna in uppsatsen och ha förhör, är man inte knäpp om man är taggad till de?:D. I onsdags så skulle jag träna men jag bestämde att jag skulle göra det på torsdag istllet. så jag sat först och tänkt plugga men sen kom mickes kompis för att dem skulle spela fifa och då tog han med sig popcorn så jag fixade det till dem och sen choklad och massa annat onyttigt så jag satt och svulla istället (Y). och igår vart det inge träning heller för har typ fått nästan urinvägsinfektion... och därför är jag hemma från APUn idag, vår sista dag där så det känns ju inge kul att sitta hemma då:P. men ska kanske dit för att få veta betyg och sånt!


nu ska jag ner och käka för har inte käkat frukost än så e skithungrig!! Puss
(jag vet att det finns väldigt mkt stavfel men jag orkar inte läsa igenom och rätta tyvärr:D)

Kanske inte har sagt det men jag praktiserade på Åhléns i norrtälje!! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0