Godmorgon!

Morrn morrn:)

vad gör jag uppe nu?:O det är lov och jag har typ somnat tidigt och vaknar hyfsat tidigt:P. Gick upp kl 10 ungefär och låg vaken ett tag innan. Jag är ensam hemma hos Micke, alla jobbar. Grät igår kväll efter en film för jag var förbannat rädd, usch varfär tvingar jag mig själv äns att titta?? dumma mig.. sov till och me med lampan tänd ^^ hihi.. tvingade micke att inte sova för att jag skulle somna först fast så vart det inte ändå^^. men förstår ni vad jag utsätter mig för?:D men kommer nog aldrig sluta se skräck filmer ändå:).

Snart ska jag ner och göra frulle och vänta en timma för funderar på om jag ska ut på en prommenad kanske, senare ska jag duscha och fixa mig och kanske gå till mammas jobb och hälsa på och mickes med nog:).

Puss och kram å nyp i stjärten!

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0