Goodiebag



Jag var somsagt hemma och var sjuk idag! jag ringde senare till Åhléns för först fick jag inte tag på dem.. Ringde vid 2 tiden till dem och så sa dem att jag kunde komma in till kl 3 om jag kunde för att fika och prata om betyg:). Dem bjöd på diam och mandelltårata, pratade en liten stund så fick vi omdömme typ och sen fick vi en goodiebag:) så snällt av dem! ni ser på bilden ovan:).

Den hinnehöll
  • En liten parfym
  • 2 st foundation
  • 2 st maskara
  • Läppglans
  • Liten kajalpenna
  • Vinrött nagellack
  • Liten urgullig sminkväska
Om ni också ska praktisera någon gång så tycker jag att ni ska fråga hos dem och dem tycker bara att det är jätte kul att ha praktikanter där! Vi var tre st där sammtidigt i 10 veckor varje tors-fred :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0