Höstlov

Idag är det första dagen på hörstlovet och 1 november:). skönt som satan! Idag har jag vart nere på stan en snabbis med killen och hans mamma, vart hos syster och träffat katten också en stund sen drog jag hem och gjorde friterade pommes som blev riktigt goda:). Käkade päronpaj efter det från igår och nu ska jag plugga massa så man kan ta riktigt lov sen:). Kommer nog bli så att jag pluggar nog något varje dag istället för hinner nog inte med allt nu i början av veckan för ska göra andra saker också:). Men nu ska jag plugga så de ryker i fingrarna sen! Ska försöka göra så mycket så jag kan bli stolt och skriva upp här sen vad jag har pluggat idag^^ de är mitt mål för idag! Puss så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0