In till stan

halllå:)
Jag har vart hemma från skolan (praktiken) i går oh idag för jag satt och pilla på min lilltå nagel så råkade dra bort hela nagen (Y).. inte så kul att stå och jobba då om man har ont:D. min pojkvän har lämnat mig denna helg, han är just nu på väg till götet och jag hatar det!! dem ska se hockey och ut och supa 2 kvällar men på söndag kommer han hem, men jag hatar när han ska åka bort, visst så kul att han har kul men jag gillar bara inte när han åker bort:(. Om han är hemma och går ut så känst  det som en helt annan sak:D. Men jag ska iaf själv åka in till stan idag med Emelie och kankse beckis, ska hem till Linn och dricka vin, käka och snacka massa skit och ha myys:). Ska jobba hela helgen sen, då vet ni iaf ungefär vad jag gör, och kanske hörs här sen! gör vi säkert nu när jag bara kommer inte göra något alls i helgen och vara ensam.. PUss puss

(sitter vid mickes dator och här finns det inga bilder, så det blir inga heller!^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0