inget liv?

Jag har hunnit med allt idag som var på min "lista" förutom att fika med Riva men det började snöa också så vi sa de att vi gör det någon annan dag, kanske i moron:). Jag vill nog först ha min lön och sen kunna gå och fika:) jag har lust att gå och träna  morgon kanske! Jag har knappt något liv känns det som! Jag gåri skolan 3 dar i veckan till 16.40 och tors-fre slutar jag 17.30 efter det går jag hem till micke och pluggar eller drar ibland upp till gymmet och så somnar vi oftast senast 11 nu för tiden! det posetiva är iaf att jag gör ju mina saker i skolan och lämnar in i tid, jag rör på mig och sover de timmar som jag verkligen behöver. Men jag tycker att jag har nästan ingen kontakt med vänner och jag är hos min pojkvän hela tiden men jag är inte med honom jag är hos honom bara! så även att jag är hos honom så kan jag sakna honom för jag känner att vi inte kanske gör så mycket tillsammans eller med mina vänner! men samtigt är det skönt att få gjort klart allt i skolan med! och kunna ta ett riktigt lov sen och inte ha massa med plugg:). jag kanske måste fixa mig ett eget schema:D. Jag måste nog ta ledigt någon lördag för att jag också ska kunna gå på stan med någon vänn för att fika och kunna köpa julklappar, jag hinner ju knappt efter skolan och de är så mörkt då!

men somsagt så hann jag med ungefär allt idag:).och nu är jag hälften blond och hälften brun i håret med;).
ska plugga lite sista nu och sedan sova!! :). puss och godnatt mina få läsare^^

Jag och mitt tråkiga liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0