It´s raining men..

hallelujah it´s raining men.. men vet jag inte men usch vilket regnit och tråkigt väder!!
Jag hade tänkt att gå och köpa havregryn och skinka, tänkte göra havregrynsgröt för det var sjukt länge sen fast det är inte så gott med bra för magen:D. Men eftersom det regna så vart jag inte så sugen, istället sitter jag nu här vid köksbordet och käkar pasta med kyckling som pappa har gjort till han och mig:). mumms älskar pappas mat!!

Igår var jag på gymmet ensam en timma typ, skönt det var att vara tillbaka:D. Ikväll ska jag boxas med mamma med! Nu ska jag käka upp så hörs senare puss puss!

Här är en bild från Tunisen, den ända goda maten som vi åt där! ser inte så gott åt men var jätte goó!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0