julpynt

Ikväll och hela natten kommer jag att vara hemma helt ensam:(!!

Kom precis hem från jobbet, sköönt att äntligten få kommit hem:). Men det är inte så himla kul att få komma hem heller när det är helt ensamt här:(. Mamma och pappa har åkt på krystning idag 24 timmars så somsagt ska jag sova ensam:(. Jag tänke städa först i mitt rumm sen ska jag julpynta så det är klart och jag har vart taggad för att fixa lite med julpynte:). funderar tilloch med om jag ska sätta upp min lilla jugran som jag köpte i torsdags:) och de är faktist första gången vi har julgran hemma typ, men den kommer vara på mitt rum:D. men det är så att vi är aldrig hemma på julen typ vi åker alltid till släkten i Småland:).
funderade på om jag ska ringa någon kompis och kolla om nån vill komma men faktist så vill jag nästan vara ensam för då kan julpynta, se på så mycket bättre och senare ska jag se film och mysa själv:) ska bara ta det lugnt ikväll så jag orkar med dagen i morgon för jobb och all väntan på att micke älskling ska komma hem:).
Men nu ska jag sätta igång:). puss hej♥


hihi hittade en söt å glaa tomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0