Ki boxning

Jag sitter här och skakar när jag skriver! Jag har som ni ser vart på ki boxning på friskis och svettis nyss med mamma! Kommer nog kännas mycket i morgon:). Var ett jätte bra pass, tyckte nästan att det var mer ben än vanligt och de är ju bra! utmaningen som det heter när man gör den sista grejen var jätte bra men sjukt jobbig, efter det varrt jag helt skakig:D. Men de är ju bara bra för då känns det ju att jag har tränat bra, så tänker jag i alla fall!:).

Innan träningen gjorde jag även nästan klart träningsrapporten som vi har på gympan, de är något litet kvar på den sen e den klart.. Skönt! Jag var även på stan med pojken och fixade nytt bank kort båda två och ny dosa. Köpte leggeings och var upp till jysk för att köpa en bar stol :). Ska kanske försöka fixa ihop den snart om jag klarar av det:).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0