Läckert!

Jag har suttit och försökt att fixa bloggen, ändra texten och göra den bredare men konstigt nog så när jag spara och skulle kolla så hade det inte hänt något alls? eller?!?..

Jag var även in och handlade en tröja idag:) uur snygg, tänkte ha på mig den imorgon med en kjol till, ska på inflyttningsfest imorgon :) Till Elin och Ante, ska bli spännande och se hur dem bor för jag har bara fått sett lite bilder för dem har renoverat hela lägenheten, så ska bli jätte kul:).

Min kärlek idag!

Framsida

Baksida

Den är mörkblå och snygg dragkedja i bak, lite rostguld aktig och volang vid axlarna. Kanske kan visas imorgon när jag har på mig den;)
Vad tycker ni, snygg??


Hittade dem här sjukt söta bilderna idag på älsklingens mobil som jag tog förut när vi var hos min syster!


sjuukt sööta va?? ^^

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0