Min största fiende är du!

Nu har jag pluggat klart saker, faktist stolt:P. Jag har typ pluggat klart mer saker som jag har börjat på men inte blivit klar:P. En sak på svenskan som blev typ spår på men nje jag var tvungen att göra klart det!
Det jag gjorde klart var, frågor om E-handeln, 2 säljdialoger och skrev två sidor mer på min modern berättelse om kung odipus. Skönt att dem är klara fast har lite mer större saker kvar nu, 2 tränings uppsatser typ men de kanske inte tar så lång tid och sen bara plugga på matte och ett förhör vi ska ha sen men behövs inte plugga så mycket på:). Ska göra klart allt snart så har jag loov sen, fast jobb på fredag och lördag så inte så mycket till lov:( :P. men soova får jag göra iaf. Nu ska jag packa snart och sen kanske gå hem till micke för ska se en skräck film med hans mamma om hon kommer hållasig vaken:D Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0