Resursdag

Idag har vi resursdag och då är vi lediga, skönt för jag har jobbat hela helgen! skulle egetligen bara jobba söndag men fick jobba lördag med! jag fick sova ut iaf men jag har mycket att göra, vet inte hur jag ska hinna med allt idag! får se om jag äns gör allt som jag täkt!

Jag ska plugga

♣Sv. Odysséen (klar)
♣Sv.kolla klart på troja och måste börja med uppg.
♣Webbutik rapport (fast egentligen ska jag inte göra den själv)
♣Matte b
♣Interjuva om arbetsmiljö

Jag ska även

♣Fägra underhåret (redan gjort men vart för lite)
♣Fika snabbt på stan med Riva

Måste ta tag i plugget först och sen får jag göra det andra! Ska nog färga håret nu kanske, ska vara i en halv timme och då kan jag plugga sammtigit!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0