Snökaos

Usch vilket väder vi har fått! Jag visste att det skulle komma snö så de första ja gjorde när jag vakna var att kolla ut och se om det hade kommit, skönt inge snö! Men under dagen så faan va mycket det kom:(.. Jag kan tycka det är kul med snö och att det är lugnt bara det inte är blask eller blåser kaos.. Annars är det mysigt men fy fan va hemskt det var idag!!!

Jag är sjuukt trött MEN jag tvingar faktist mig själv att vara vaken för att plugga.. måste göra klart en uppgift som ska in i morgon och det är sista lektionen imorgon och det är lite skönt faktist, den blev så långtråkig och då menar jag hälsopedagogiken.. jag kommer nog somna direkt sen när jag ska sova, de gjorde jag igår, måste verkligen ha somnat precis efter jag släckte..

nu ska jag plugga innan jag tuppar av!! puss

Oj, kanske 2 år sen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0